نحوه نمایش موثر اینفوگرافیک ها در سایت
اینفوگرافیک ها راهی مؤثر برای جلب توجه خوانندگان و کمک به توضیح جزئیات پیچیده به شیوه ای هیجان انگیز و بصری هستند.
ساخت اینفوگرافیک ، مهارت های خاصی نیاز دارد تا شما بتوانید مفاهیم مورد نظر خود را به درستی به مخاطب انتقال دهید.
ما در این پست قصد داریم توضح بدهیم که چگونه یک اینفوگرافیک جذاب ایجاد کنید و در سایت خود نمایش دهید.
اما قبل از اینکه درباره ساخت اینفوگرافیک توضیح بدیم ، بررسی می کنیم که چرا اینفوگرافیک برای سایت مفید است.
چرا اضافه کردن اینفوگرافیک به سایت شما مهم است؟
هنگامی که اینفوگرافیک به خوبی طراحی و نمایش داده می شود ، می توانند موضوعات پیچیده یا آمار خسته کننده را به محتوای تصویری هیجان انگیز تبدیل کنند.
همچنین می توان از آنها به عنوان ابزاری برای هدایت ترافیک به سایت شما استفاده کرد. کاربران اینفوگرافیک ها را در رسانه های اجتماعی سه برابر بیشتر از انواع دیگر محتوا دوست دارند و به اشتراک گذاشته می گذارند.
از بین کلیه بازدید کنندگان سایت شما ، اکثر آنها (65٪) بصری یاد می گیرند. دلیل این امر احتمالاً به این دلیل است که پردازش محتوای تصویری برای افراد ساده تر از محتوای نوشتاری است.
مغز انسان می تواند تا 60،000 برابر سریعتر از آنچه می تواند کلمات نوشتاری را پردازش کند ، تصاویر را درک کند.
با ایجاد اینفوگرافیک و اضافه کردن آنها به سایت خود ، مشتریان قادر خواهند بود تا موضوعات پیچیده را به راحتی هضم کرده و به سرعت یاد بگیرند.
علاوه بر این ، آنها همچنین می توانند به افزایش ترافیک سایت شما کمک کنند. تحقیقات نشان می دهد که اینفوگرافیک توانایی افزایش 12٪ ترافیک وب سایت را دارد.
اکنون که می دانید چرا اینفوگرافیک برای استفاده در سایت مهم است ، به سراغ نحوه ساخت آن ها می رویم.
نحوه ساختن اینفوگرافیک
اینفوگرافیک باید ساختار واضحی داشته باشد.
اگر داده های اینفوگرافیک به خوبی سازماندهی نشوند ، بینندگان نمی توانند نقاط اصلی را بخوبی پردازش کنند.
وقتی ابتدا روی ساختار اینفوگرافیک خود تمرکز می کنید ، می توانید طراحی بصری آن را بر اساس داده ها پایه گذاری کنید.
به عنوان مثال ، شما نمی خواهید اطلاعات بیش از حد یا خیلی کم داشته باشید ، و همیشه باید داده ها را به صورتی دسته بندی کنید تا درک آن آسان تر شود.
پس از جمع آوری آمار و اطلاعات و سازماندهی آنها ، می توانید طرحی را تهیه کنید که متناسب با آگاه سازی بینندگان باشد و به آنها کمک کند تا آنچه را که به راحتی ارائه می دهید درک کنند.
همیشه با یک عنوان جذاب شروع کنید. این عنوان باید توضیح دهد که نکته اصلی اینفوگرافیک شما چیست.
اگر می خواهید یک مقدمه یا توضیحی مختصر به خواننده خود بگویید نکات زیر را در نظر بگیرید.
سعی کنید آن را در کوتاه ترین زمان ممکن بیان کنید تا آنها را متقاعد کنید که به ادامه مطالب گرافیکی ادامه دهند.
از اینجا ، محتوای اصلی را اضافه کنید. از نمودارها ، نمادها و سایر نشانگرهای بصری استفاده کنید. با طبقه بندی آمار و اطلاعات مشابه در کنار یکدیگر ، همه زیرمجموعه ها و خرده خرده موضوعات را شناسایی کنید.
به عنوان مثال ، می توانید جوانب مثبت و منفی یک ایده را به دسته های جداگانه تقسیم کنید یا مراحل مربوط به آن را توضیح دهید.
در پایان اینفوگرافیک خود می توانید تیجه گیری کنید و در صورت تمایل نکات اصلی گرافیک خود را خلاصه می کند.
CTA اینفوگرافیک شما باید یک تصویر یا متن باشد که بینندگان را به انجام یک کار خاص مانند ثبت نام در لیست ایمیل یا بازدید از صفحه خاص در وب سایت شما هدایت می کند.
یک پست وبلاگ بنویسید که در آن بتوانید اینفوگرافیک خود را نمایش داده و یک کد تعبیه شده ایجاد کنید
وقتی یک اینفوگرافیک ایجاد کردید که بتوانید با افتخار در ارائه آن باشید ، باید صفحه ای برای نمایش آن ایجاد کنید.
یک گزینه این است که یک پست وبلاگ بنویسید که در آن بتوانید اینفوگرافیک خود را نمایش دهید. اگر وبلاگ ندارید ، این فرصت مناسب برای ایجاد یک سایت است.
شرکت هایی که وبلاگ دارند 67٪ بیشتر از هر ماه در مقایسه با شرکت هایی که آنها را ندارند ، کسب می کنند.
در این پست باید موضوعی که اینفوگرافیک شما در آن قرار دارد توضیح دهد. لزوماً لازم نیست تعداد کپی ها را بنویسید ، اما ایجاد پست طولانی می تواند مفید باشد.
ارسال های طولانی در وبلاگ ها نه بار بیشتر از پست های وبلاگ کوتاه ایجاد می کنند.
علاوه بر این ، تقریباً 85٪ از بازاریابان در یک مطالعه اخیر گفتند که بیش از 80٪ از پست های وبلاگ خود حاوی مقداری دیداری هستند.
همین داده ها نشان می دهد که حدود 9٪ گفتند که فقط 50٪ تا 80٪ حداقل یک نوع تصویری را در خود داشتند ، در حالی که 8٪ گفتند که کمتر از نیمی از پستهای آنها شامل تصویری است.
پس از نوشتن پست وبلاگ ، آماده هستید که آن را به سایت خود اضافه کنید.
قبل از انجام این کار ، مطمئن شوید که اینفوگرافیک شما از اندازه مناسبی برخوردار باشد و تا جایی که ممکن است با کیفیت عالی به نظر برسد.
هیچ چیز بدتر از کلیک کردن روی تصویر و دیدن یک عکس مبهم و غیرقابل خواندن نیست.
بیشتر اینفوگرافیک ها معمولاً حداقل 800 تا 1000 پیکسل عرض دارند. قبل از آپلود کردن در سایت خود اطمینان حاصل کنید که تصویر اینفوگرافیک شما به اندازه صحیح و به راحتی قابل خواندن است.
این ابزار به شما کمک می کند تا یک کد جاسازی شده ایجاد کنید که به اشتراک گذاری اینفوگرافیک شما ساده تر شود و در عین حال اطمینان حاصل شود که افرادی که اینفوگرافیک شما را منتشر می کنند ، پیوندی به سایت شما دارند.
در کادر “نام سایت” ، URL ای را که می خواهید به اینفوگرافیک نسبت داده شود ، وارد کنید. این اقدام به اطمینان از اعتبار سایت شما در هنگام به اشتراک گذاشتن اینفوگرافیک شخص دیگری کمک می کند.
در کادر “ارسال URL” ، آدرس صفحه سایت را که اینفوگرافیک در آن قرار خواهد گرفت ، اضافه کنید. اگر می خواهید اینفوگرافیک را به وبلاگ اضافه کنید ، URL را برای آن پست در اینجا وارد کنید.
بخش “URL URL” باید آدرس URL اینفوگرافیک را در سایت شما قرار دهد.
در کادر “Image Alt” ، متن متنی را بنویسید که اینفوگرافیک شما را توضیح می دهد یا توصیف می کند. این جعبه مکان مناسبی برای درج عنوان اینفوگرافیک است.
جعبه “عرض تصویر” باید عرضی را که می خواهید اینفوگرافیک جاسازی شده باشد ، درج کند.
Siege Media توصیه می کند جعبه “ارتفاع تصویر” را خالی بگذارید تا اطمینان حاصل شود که اینفوگرافیک بدون توجه به عرض آن ، در وب سایت دیگری نمایش داده می شود.
پس از پر کردن این اطلاعات ، کپی شده توسط ابزار را کپی کرده و در HTML صفحه در سایت خود قرار دهید که می خواهید کد جاسازی شده ظاهر شود.
شاید عملی ترین این باشد که این کد را در زیر اینفوگرافیک قرار دهید تا بینندگان پس از انجام تصویر شما کد را مشاهده کنند.
اکنون که می دانید چگونه می توانید اینفوگرافیک ها را در سایت خود نمایش دهید ، باید در مورد به اشتراک گذاری آنها در رسانه های اجتماعی نیز برای حداکثر مواجهه فکر کنید.
اینفوگرافیک خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و گزینه های اشتراک گذاری اجتماعی را نیز در آن قرار دهید
80 درصد از بازاریابان می گویند که هنگام بازاریابی در رسانه های اجتماعی از دارایی های بصری استفاده می کنند.
و دلیل خوبی وجود دارد که آنها انجام می دهند. توییتهایی که شامل تصاویر هستند ، ۱۵۰٪ بازتوییت بیشتری دارند ، ۸۹٪ لایک بیشتر و ۱۸٪ کلیک بیشتر.
اینفوگرافیک خود را در تمام حساب های رسانه اجتماعی خود به همراه پیوند به صفحه وب که در آن گرافیک یافت می شود ، به اشتراک بگذارید.
اشتراک گذاری به تصویر شما شانس بیشتری برای رسیدن به مخاطبان مناسب ، به دست آوردن دیدگاه ها و به اشتراک گذاری می دهد.
به خاطر داشته باشید که به دلیل رهنمودهای اندازه تصویر در هر پلتفرم ممکن است نیاز به اشتراک گذاری نسخه تغییر اندازه اینفوگرافیک خود در رسانه های اجتماعی داشته باشید.
به گزارش SproutSocial ، در اینجا چند توصیه برای اندازه تصویر برای برخی از سیستم عامل های اجتماعی محبوب ارائه شده است.
در توییتر ، حداقل اندازه برای نمایش 440 is 220 پیکسل است ، در حالی که حداکثر اندازه برای گسترش ، 1،024 x 512 پیکسل است.
در فیس بوک ، اندازه بارگذاری پیشنهادی 1200 6 630 پیکسل است.
در اینستاگرام اندازه تصاویر به 1080 x 1080 پیکسل افزایش یافته است ، اما اینستاگرام هنوز عکس ها را به حدود 612 x 612 پیکسل کاهش می دهد.
در Pinterest ، پین های گسترش یافته دارای حداقل عرض 600 پیکسل هستند ، در حالی که قد مقیاس دارد.
همچنین باید دکمه های به اشتراک گذاری اجتماعی را در بالا ، زیر یا در کنار اینفوگرافیک خود اضافه کنید تا سهولت در اشتراک گذاری دیگران را برای شما راحت کند.
مطالب زیر را حتما بخوانید
3 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
Hello! I could have sworn I’ve been to this
blog before but after reading through some of the post I
realized it’s new to me. Anyways, I’m definitely glad
I found it and I’ll be book-marking and checking back frequently!
There is certainly a great deal to know about this issue.
I really like all the points you have made.
I was able to find good advice from your blog posts.